miféle tavasz?

2013.03.01. 23:00

Ma majdnem úgy jártam a futással, mint Ken Légkondicionáló a Monty Pythonból. Ő minden reggel háromkor felkel, aztán visszafekszik, mert még nagyon korán van. Aztán hétkor is felkel, lezuhanyozik, felöltözik, és visszafekszik, mert még mindig nagyon korán van. https://www.youtube.com/watch?v=AlhC_WyPXNQ 1:53-tól. Nem úgy alakult a délelőtt, ahogy terveztem, ezért úgy gondoltam, a legjobb alkalom egy picit terhelni a térdem és kimenni a Ligetbe. De előbb még el kellett ugranom otthonról vagy 3 percre, és akkor észrevettem, hogy a tavasz (?) ellenére igen hideg van. Úgyhogy majdnem nem mentem ki, de az az eszmefuttatás, hogy a lustaság fél egészség, felkeltette bennem a kolerikust, és csak futottam egy kis kört. Óvatosan azért, és velem volt régi barátom, Fás Lee is. Tudtam, hogy bár csak pár napja volt, hogy meghúztam a térdem, és a kezdeti jó állapota ellenére aznap este már nem tudtam leguggolni, azért megyek ki futni, mert tisztelem annyira a céljaimat, hogy tegyek a megvalósulásukért, szóval nem lesz baj. ;)

Km 4.21

Pace 7:05

Cron 29:50

Cal 326

Eljött az idő, hogy magam főzzek. :) Paradicsomlevest készítettem, már napok óta terveztem, jó lett. Rizst tettem bele, bár tésztával szeretem. Csak még az volt a fejemben, hogy nem ehetek búzát és tojást. Elfelejtettem, hogy már több mint egy hete de, úgyhogy nyugodtan tehettem volna bele az itthon található jófajta házi cérnametéltből.

kisparadicsomleves (1).jpg

Ezután rizsKÓK volt, amiről mindig a Koch Róbert utca jut eszembe Rizstejjel (rizshez rizstej, mi más), xylittel, egy fél naranccsal, mazsolával.

kisrizskók.jpg

Estére pedig megihlettek azok a pizzarudak, amiket régen a Miniben ettünk nagy mennyiségben. Nagyon finoman, puhán-ropogósan, paradicsomos vagy (ha jól emlékszem) fokhagymás szósszal...Nem olyan lett, csak az ihletés jött a Miniből. A tészta rozs-és zabpehelyliszt, mangalicazsír, víz, élesztő (ÉLESZTŐ!!), és kevertem bele vékony fél karikákra vágott kolbászt, picire vágott hagymát és bazsalikomot. A tetején egy kis paradicsomszósz, egy kis kockákra vágott paradicsom, vöröshagyma, fokhagyma, sonka. Már az illata is szuper.
De nem szép, úgyhogy nincs kép. :) Fogok még kísérletezni ezzel a kolbász a tésztában dologgal!

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr705111305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása