böjt

2013.03.13. 21:56

Sikerült tartani egy spontán (majdnem) 24 órás böjtöt. Kedd este edzések voltak, utána már nem ettem, reggel pedig nem tudtam elég korán felkelni ahhoz, hogy egyek is valamit. 23,5 órás lett, az utolsó fél óra egy narancson és némi tortilla csipszen múlt. A hétvégéről maradt meg egy fél zacskó tortilla. Nem kaptam natúrt, ezért csiliset vettem, de hamar rájöttem, miért nem veszek soha csilis (vagy más agyonízesített) csipszet vagy bármilyen más kaját. Borzalmas íze volt. Az utóíze órákig megmaradt. Most pár évig megint nem veszek ilyesmit. Fél zacskóval hazahoztam, nem dobtam ki, mert nem dobok ki kaját. Most pont jól jött, túl éhes voltam ahhoz, hogy érezzem, mennyire gáz. A macskának sem kellett, pedig imádja a tortillát.

A gyorssegély után jött a tarhonyás hús. :) Kaptam a hétvégén pörköltet otthonról, és gondolkodtam, mi legyen belőle, és rájöttem, hogy imádom a tarhonyás húst, és az lesz! :) Vettem házi tarhonyát, tartalma: tojás és búzaliszt. Nem fogom erőltetni a búzát, de biztosan nem állok neki az otthoni gyártásnak. Nagyon jó kaja lett belőle. Savanyúsággal lett volna az igazi, de meggyőződésem, hogy minden savanyúságban van cukor, úgyhogy azt nem vettem.

Cukrot egyébként jövő keddtől ehetnék, de nemigen akarok. Ha kb 2 hónapig ki lehet bírni nélküle, akkor ki lehet száz évig is, nem? Erről a sütiről: http://paleovital.hu/?p=12372 például nem hittem el ránézésre, hogy nincs benne se cukor, se liszt, se kakaó... Aztán kóstolásra is csak nehezen. (A recept kakaót ír, de amit kóstoltam, az karobporral készült, isteni volt!) Köszi, Gy.!

Este sikerült kimenni futni:

Km 6.30

Pace 6:35

Cron 41:33

Cal 489

Már teljesen sötét volt a Ligetben, leszámítva azt a kis közvilágítást. Nagyon kevés futóval és pár (kutya)sétál(tat)óval találkoztam. Nagyon jó idő volt, és szuper kellemes tavaszi levegő. Furcsa elhinni, hogy holnap havazni fog.Kicsit éreztem közben a combomat, mert tegnap jó sokat rugdostunk. Mármint egymást hasba meg combon. :) De nem attól fáj a combom, mert belerúgtak, hanem mert én rúgtam. Ironikus, nem?

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr435132929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása