... "hagyd abba! Kint hideg van, esik a hó, és még a szél is fúj! Olyan szépen kimostam a futócuccomat, összehajtogattam és beraktam a szekrénybe! Tedd vissza! Nem akarok kimenni!!"

Km 5.34

Pace 6:09

Cron 32:57

Cal 415

Imádok a hóban futni! Szeretem, ahogy a friss hó ropog a talpam alatt, ahogy a pihék elolvadnak az arcomon. De Kedves Időjárás, a rügyező fák és csicsergő madarak között is imádok futni! Meg akkor, amikor úgy szakad rólam a víz még a futás előtt, hogy egyedül felvehetem a versenyt az egész csatakos rozsomákcsordával. Meg az avarban, a levelek illatától körülvéve. És lehetőleg úgy, hogy ezek az időszakok 3 havonta váltják egymást!

kisDSC00234.jpgKözben a combizmaim is szólnak, először csendben, aztán hangosan visítanak: "Gyerünk! Gyorsabban! Bírjuk még! Hajts! Ennyi az egész??" Szerintem hiányzik nekik Veszprém. Kárpótlásképp felviszem őket a napozószánkózódombra. A lehető leghülyébb irányból közelítek, úgyhogy elesek, és az utolsó 2 métert négykézláb teszem meg. :)

A mai kaja nem volt épp tökéletes, gyakorlatilag kimaradt az ebéd. 5 szem aszalt szilva volt helyette. Nem értem el a 160 CH-t, és még reggelire is ki kell találnom valami értelmeset, nem ehetek mindig főtt tésztát és zöldbabfőzeléket reggel. :)

Ma egy olyan nadrág volt rajtam, amit utoljára úgy 5 éve tudtam felvenni. Áttúrtam az ágy alatti ruharaktárat, és lett 2 új farmerom, egy szövetnadrágom és egy szoknyám. :) Szerintem Cicuka azt hitte, hogy azért csomagolok, mert elutazom, mert nagyon szomorú szemekkel nézett.

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr915171705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása