https://www.youtube.com/watch?v=PivWY9wn5ps

Ez a szám ugrott ma be futás közben, na nem Jacko, hanem K.W. tolmácsolásában, de az már egy másik történet. :)

Amikor elindultam a Ligetbe, arra gondoltam, milyen egy pocsék szombat este lesz ez. Ha dohányoznék, kiülnék a gangra és elszívnék egy doboz cigit, persze szigorúan egy üveg olcsó bor mellé. Mert lehet, hogy mi nem borozunk már többet, de én még borozhatok a gangon. De mivel nem dohányzom, esetleg beviszem azt a bort a szobába, megnézek egy Zs kategóriás filmet, és sajnálom magam.

Aztán futás közben, amikor a Széchenyi fürdő mellett mentem el, észrevettem, hogy ez a terület pont olyan, mint Siófok, csak kicsiben. Jönnek ki a (szénné égett) emberek a strandról (na jó, fürdőből), ott a lángosos, kürtőskalácsos, a gagyi-sor, ahol rengeteg, abszolút szükségtelen tárgyat lehet vásárolni, és persze mindenen a korona: a főtt kukorica! Pár méterrel lejjebb szórakozóhelyek, vidám emberek, csupa jó hangulat. A tó mellett, amikor három lány mellett futottam el, akik leültek éppen egy padra, az egyikük azt mondta: ez mámor! Mámor! Milyen jó szó! Használni fogom!

Szóval elszégyelltem magam, rájöttem, hogy rajtam múlik, hogy önsajnálat-estet tartok vagy jól érzem magam, és onnantól mosolygós futás volt. Az élet nagyon sokszínű, és gyönyörű! :)

Km 5.89

Pace 6:42

Cron 39:29

Cal 457

Ettől még lehet, hogy előveszem a hűtőből azt a bontott üveg bort és filmet nézek! :)

Futás közben megálltam katázni (mármint formagyakorlatot végezni), és nagyon elfáradtam tőle. Most, hogy végre jó idő van, sokkal fárasztóbb a mozgás, jobban leizzadok, és kevésbé bírom. A futás oké, mert statikus, de a karate más, ott folyton változnak a mozdulatok, a sebesség, és sokkal fárasztóbb.

Találtam egy remek erősítő gyakorlatot, amit otthon is tudok csinálni. A csütörtöki edzésen súlyzóval a kezünkben csináltunk katát, és ezt otthon is meg tudom tenni, kata egy helyben súlyzóval, gyakorlás is, erősítés is. Olyan jó, hogy ilyen okos vagyok és ezt kitaláltam! Csak legyek olyan elszánt is, hogy tényleg megcsinálom... Ma rávettem magam, holnap is szeretném...

Ma ideális nap volt a zöldség-gyümölcs fogyasztása szempontjából, sikerült a 3 adagot megenni. Reggelire hibás eper volt. Nagyon tetszik ez a kifejezés, András, a zöldséges írta ki tegnap a maradék eperre tegnap, hogy hibás. :) Mire odaértem, már csak hibás eper volt nála, gyönyörű, nagy, és nagyon finom szemek, csak kissé összetörtek. Ilyet vittem haza, ez volt a reggeli. A szendvicshez retek, a napozáshoz cseresznye volt.

András arra is rábeszélt, hogy ha krumplit akarok sütni, akkor süssek nagyon apró szemű újburgonyából, hámozni, kapargatni sem kell, csak kisütni és finom lesz. Igaza volt, tényleg jó találmány.

Szóval a héten volt eddig 2 futás, mindkét edzésemen mozogtam valamennyit, és voltam a "nagy" edzésen is. Nem túl sok, de majdnem jó. A CH-számoláshoz való teljes visszatérés még nem következett be, de jóval kevesebbet eszem, mint tudnék, és ez jó. :)

Boldog szombat estét mindenkinek, vár a sült krumpli, a bor és a film! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr985362948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása