Exit light, enter night

2013.02.15. 18:42

Pénteken korán értem haza, és úgy döntöttem, kimegyek futni egyet. Általában reggel szeretek futni több okból is. Szinte mindig van esti programom, ezért az esti mozgás kizárva, főleg télen. A tél abból a szempontból is reggeli futós, hogy ha már egyszer kidugtam az orrom az utcára, és tudom, milyen hideg van, nem visz rá a lélek, hogy még visszamenjek a lakásba, futócuccot húzzak és abban a gyenge szerelésben menjek ki újra. Aztán itt van a gyomor kérdése: reggel, amikor felébredek, sosem vagyok éhes, ezért ilyenkor könnyű kimenni. Amikor viszont este hazaérek éhesen, nem indulok el, mert enni kell. Kaja után meg ugye tele hassal nem... Persze meg lehetne oldani úgy, ha napközben is ennék. Ennél a diétánál ezt most nem játszik.Szóval a lényeg, hogy igenis kimentem délután, és nagyon jólesett! Amúgy visszavonhatatlanul a tavasz jele, hogy 5 óra után még nincs sötét. :) Mire hazaértem, addigra persze besötétedett. Kérdezték már tőlem, nem félek-e a sötét parkban futni. Nagyot néztem erre a kérdésre. Én nem nézek se híradót, se bűnügyi sorozatokat. :)

Km 7.48

Pace 6:38

Cron 49.44

Cal 581

És ezzel át is léptem az összesen 1500 km-t, most tartok 1503-nál.

És hogy miért nem járok terembe? Mert nem szeretek. Csak futáshoz feleslegesnek is tartom. Kocsi híján sok cuccot kellene cipelnem hozzá, és egy csomó időt elvenne az oda-visszaút is. Így csak kilépek a lakásból és már mehetek is. Maximum megyek 1 vagy 2 megállót a Ligetig, de most pl hazáig futottam, mert jólesett és nem volt extra büdös a város. Meg aztán mindig úgy gondoltam, hogy a termek nem tartoznak az én világomhoz. Ez vagy kisebbségi komplexus, vagy nem, de nem szívesen megyek ilyen helyre. Sokkal inkább a futás vagy mondjuk a karate, ami úgy mozgat meg és fáraszt le, hogy közben tanulok valamit, fejlesztem testem-lelkem, aktív meditáció is, stb. Nem vitatva közben azt, hogy aki terembe jár, nagyon jól teszi, mert foglalkozik magával, a testével, egészségével, mindenképpen tiszteletet érdemel.

Futás után még egy kis minimál hasizom otthon, hogy Cica is örüljön. Kaptam pár nyalintást a jó izzadt, sós fejemre, meg szerintem rámkent egy kis bolhairtót, amit tőlem kapott délután a fejére.

Többet kell futnom, ezt érzem! Azért is, mert jövő szombaton lesz az első mérlegelés, és szeretnék sikerélményt! Meg mindjárt itt a meleg! Kevesebb ruha! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr165082451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása