Hit that

2013.09.13. 22:28

https://www.youtube.com/watch?v=1slFc9G7I74

Fehérje. Hús. Túró, tejföl, sajt. Tojás. Jöhet minden mennyiségben.

Ilyenek:

IMG_0492.JPGIMG_0480.JPGIMG_0531.JPG

IMG_0523.JPG

A sajtos tarja ötlete innen származik:

http://atetovaltlanykonyhaja.blog.hu/2013/09/08/a_tokeletes_tarja

A rántott hús a Budafoki úti hentestől, ahová néha beállunk enni egy kis HÚST.

Elképesztő módon kívánom a húst. Gondolom, az izomzatom szeretne épülni. Nem fogom megakadályozni...

Készül egy nagyon kevés tatár ebből:

IMG_0484.JPGEz annyira szép, hogy legszívesebben nyersen beleharaptam volna... De persze előbb kicsit pácolom és darálom, utána eszem meg nyersen... érdekes, hogy a nyers húst a mai napig nem fogom meg, legfeljebb eszem...

A CH-t abszolút nem kívánom, csak a fehérjét. Ez jó.

Sokat mozgok még mindig, a legdurvább a kedd volt, reggel 10 km futással, este 2 karate edzéssel. Igaz, az elsőt én tartottam, az nem is igazán fárasztó. (De, azért egy kicsit az.) Utána még egyszer másfél óra, na ott aztán tényleg elfáradtam. A napi 20 km futás igazából nem fáraszt le, talán mert nem mozgatja meg az egész testem. Esetleg megfájdul egy izom, vagy a térdem nem akarja már ezt az egészet, de a keddi nap végére tényleg kidőltem, már nagyon rámfért egy ilyen fáradtság! Az edzéseken sikerült leverni a bőrt a jobb öklömről, kaptam egy szép állast, de igazából egyedül annak nem örültem, hogy párszor térden rúgtak, mert hogy lesz így ebből futás... Ráadásul el is múlt az a pár hét, amikor pont kellemes idő volt reggel és este. Most már inkább hűvös van, nem szeretem.

Rászoktam, hogy futás után tornázzak egy kicsit. Tényleg nem sokat. Hasizom egy kevés, mert főleg a hasamról kell még ledolgozni sokat. Aztán dolgozom a kis kedvencemmel, a sisivel! :)

sisi.jpgNem, ez nem egy WC-papír tartó, nem is káposztadöngölő... Hanem súlyzó. Lehet vele pl ilyeneket csinálni:

https://www.youtube.com/watch?v=x1qKW5e-PPw

Az enyém nem 8 kilós, mint Higaonna Senseié, csak 1, kezdőnek ez nagyon jó, majd később váltok nagyobbra.

Inez szerint szebben kell bánnom a testemmel, jobban kell szeretnem. A következő egy hónap során azon fogok dolgozni, hogy jó gazdája legyek a testemnek. Izgalmas lesz. Lehet valami igazság abban, amit Inez mond. A bőrömön igazán szórakoztató lenne "kösd össze a kék-zöld foltokat" játékot játszani. Eltartana egy darabig...

Kedd délelőtt elmentem egy gyógyszertárba, ahol van egy spéci mérleg, ami testzsír%-ot is mutat. A 69 kiló ne tévesszen meg senkit, eléggé fel voltam öltözve, farmerbe! Igazából 68 vagyok! :) A 161 centi sem mérvadó, igazából kisebb vagyok, cipőben mértem magam. Azt írja, a testzsír 21,7%, amin nagyon meglepődtem, mert többre gondoltam volna. Most mi legyen a cél? 15??

IMG_0488.JPG

Szerdán lett egy új blézerem: 38-as méret! Imádom! A legutóbbi ilyen ruhadarabom 46-os volt... Egy 19-es nadrágom is van! Annyira örülök! :) Nagyon fura ránézni ezekre a ruhákra, mert olyan kicsinek tűnnek, mégis jók rám! :) Az új szűk farmeremben és magassarkú cipőmben igazán csajszisnak érzem magam. :) A kék foltjaimmal és a szétvert öklömmel pedig vagánynak. Ezeket az ellentmondásokat szeretem a legjobban magamban. :)

Holnap kora reggel irány a Balcsi és a 3 napos képzés. Tényleg olyan, mint a karácsony, már nagyon várom!

Boldog hétvégét mindenkinek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr445503455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása