Everything's all right

2013.09.22. 19:48

https://www.youtube.com/watch?v=jkje4FiH9Qc

Hiba volt másokra hallgatni. Aludj többet, 4-6 óra nagyon kevés... Több napon keresztül is aludtam 8 órát, erre mit kapok: baj van? olyan fáradtnak nézel ki. Úgy érzem magam, mint a molnár, a fia, de főleg a szamár. Igaz, hogy szombat hajnalban 3 órakor ébredtem arra, hogy kipihentem magam, indulhatnék futni, de visszafeküldtem, mondván, mégiscsak nagyon korán van... nem kellett volna. Túlaludtam magam, egész nap mosott rongy voltam. Ma reggel 6 óra alvás után arra ébredtem, hogy világos van és teljesen kipihent vagyok.

Volt már olyan, hogy nem csináltál semmi különöset, mégis szuper napod volt? Reggel futás, aztán takarítás, dolgok (tárgyak) rendezése, nagymosás, még az üvegeket is visszavittem vagy beledobáltam a szelektív gyűjtőbe (1 km sétára a lakástól). Közben annyira jól éreztem magam, nem is, boldognak éreztem magam! :) Biztosan az ajándék napsütés is tehetett róla.

A héten volt egy holtpont, amikor igazán egyedül éreztem magam. 4 hónapja lakom itt, kettesben Hattori cicával, ideje volt egy kis magányt érezni. Ma reggelre elmúlt. Kerestem életigenlő dalokat a gépemen (nem volt könnyű...), és ez a fenti szám ütötte meg igazán a fülemet. Minden rendben van, és bár vannak megoldandó feladatok, sőt olyanok is, amik sosem oldódnak meg, alapvetően minden úgy van jól, ahogy van. Mindig a tenger jut eszembe, aki változatlanul ott van és hullámzik, bármi is történik, és emlékeztet arra, hogy a világ rendben van.

"Akkor megnyílik magától az ég,
S egy pici csillag sétál szembe véled,"

Minden nap volt a héten vagy futás, vagy karate, de a futás az eddigiekhez képest nagyon kevés, térdkímélő:

Km 40,96

Pace 5:53

Cron 4:01:17

Cal 2886

Nagyon örülök a 6 alatti tempónak! A pace azt jelenti, hogy hány percig tart 1 km-t lefutni, és átlagosan most már mindig 6 körül van, ez nálam jelentős gyorsulás. Jövő vasárnapra beneveztem a The color run-ra, először lesz ilyen Magyarországon, arról szól, hogy futsz 5 km-t, és a végére nagyon színes leszel. Ez lesz az első részvételem nagy szervezett futáson. Az oldaluk: https://www.facebook.com/thecolorrunmagyarorszag?fref=ts.

A fogyással kapcsolatban van itt egy érdekes dolog. Most, hogy már egész normálisan nézek ki, és nem 20 kiló felesleg van rajtam, hanem talán csak úgy 5, elkezdem kapni, hogy jaj, ne fogyj már többet... Főleg olyanoktól, akiken van legalább 10 kiló plusz. Nem fogok olyanokra hallgatni, akik nincsenek formában, jó?

Ezen a héten megint voltak jó beszélgetések inspiráló emberekkel, amikért nem lehetek eléggé hálás. Felismerések, megértések, új gondolatok, és rengeteg új érzés. Nekem ez most nagyon fontos.

Jó éjszakát mindenkinek! Close your eyes and relax.

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr375527630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása